lucababa blog

A család legújabb büszkesége, Orosz Luca cucca.

Utolsó kommentek

  • s.mami: Szia Kicsi Lucám ! Gratulálok a felkészüléshez... (2011.12.13. 20:01) Jöjj el hozzánk
  • s.mami: Drága Lucusom ! Igazad volt, hogy nem engedted,... (2011.04.28. 07:54) Locsolás
  • Spapa: Szia Luca! Ügyes vagy. A gyakorlottságod pedig m... (2011.04.08. 22:00) Egészségünkre!
  • Spapa: Luca! Ha így közelítesz a Topihoz, úgy körbenyal... (2011.02.19. 13:23) Maszat Manci
  • Spapa: A győzelmedet a Rota-vírus felett igazán megjele... (2011.01.29. 13:15) Zene nélkül mit érek én?
  • Utolsó 20

Babaruha Kisokos

Friss topikok

Vadkaland

2011.02.20. 21:24 - josepapa

Anyáék tegnap kitalálták, hogy ha ma szép idő lesz, menjünk el kirándulni. A idővel nem volt gond, úgyhogy nekivágtunk a versegyházi maciparknak, amit korábban még Zsófiék ajánlottak, mert cuki macik vannak, nagy kifutón, satöbbi. Veresegyházon persze már egyáltalán nem volt olyan szép idő, sőt nagyon hideg volt, de szerencsére a macik ott voltak, nem aludtak téli álmot, mi meg jól felöltöztünk.

Hiába mondtam már a kocsiban anyának, hogy  "buji-buji", amikor emlegette nekem a macik a puha szőrét, persze, hogy nem engedett oda a kis szőröshöz, mikor megérkeztünk. Pedig én spuriztam volna, nyilván.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így aztán anyáék jobbnak látták, ha inkább felültetnek a korlátra, onnan nem tudtam szabadulni egykönnyen. De persze így is élveztem.

 Nagyon vicces, ahogy ebben a maciparkban etetni lehet a medvéket. Vannak ilyen bödönök, abban pedig sok sok hosszú-nyelű főzőkanál. Aki akar, az vehet egyet, meg (pénzért) mézet hozzá és rá és a főzőkanalat a kerítésen benyújtva lehet odaadni a nyami mézet a maciknak, akik nagyon hálásan nyalogatják a finomságot le a kanalakról. Így:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagy éppen így.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Őrült jó móka volt, mondhatom. Nálam csak egyvalaki élvezte jobban.
Szerintem kitaláljátok.
Hát persze, hogy dinka anya:)

 

Ezek a macik egyébként ha jól tudjuk, akkor kiöregedett cirkuszi jószágok, meg innen-onnan megmentett párák. Rajtuk kívül lakik még a parkban egy nagy falka farkas, akik rá is zendítettek, mikor éppen ott voltunk. Eléggé "féletemes" volt. Meg vannak még ilyen vicces hosszú orrú kismackók és két rénszarvas. Szóval nagyon jópofa az egész, ajánljuk mindenkinek, megéri elmenni, aranyosak az állatok és kirándulásnak is jó.

Nekem egyébként annyira bejött ez a főzőkanalas etetés, hogy este itthon már csak így voltam hajlandó megenni a kolbászkákat, amiket egyébként tegnap óta fogyasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://lucababa.blog.hu/api/trackback/id/tr882675602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása