lucababa blog

A család legújabb büszkesége, Orosz Luca cucca.

Utolsó kommentek

  • s.mami: Szia Kicsi Lucám ! Gratulálok a felkészüléshez... (2011.12.13. 20:01) Jöjj el hozzánk
  • s.mami: Drága Lucusom ! Igazad volt, hogy nem engedted,... (2011.04.28. 07:54) Locsolás
  • Spapa: Szia Luca! Ügyes vagy. A gyakorlottságod pedig m... (2011.04.08. 22:00) Egészségünkre!
  • Spapa: Luca! Ha így közelítesz a Topihoz, úgy körbenyal... (2011.02.19. 13:23) Maszat Manci
  • Spapa: A győzelmedet a Rota-vírus felett igazán megjele... (2011.01.29. 13:15) Zene nélkül mit érek én?
  • Utolsó 20

Babaruha Kisokos

Friss topikok

Itt az ősz, itt a szüret

2011.09.10. 22:00 - josepapa

Jó-jó, nyári meleg van, de akkor is ma volt a szüret a papáéknál. És én is ott voltam segíteni. Még jó hogy. Na persze nem korán reggel mentem, hanem úriasan: apa hazajött értem 11 körül, és úgy nyomultunk ki a hegyre. Vele is voltam párban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa vágta, én pedig betettem a fürtöt a vödörbe:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na és persze én is cipeltem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedig bazi nehéz volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval leszedtük a mamáéknak az összes szőlőt, még a szomszédékét is, a papa pedig a nagy kerékkel jól le is darálta. Úgy elfáradtam a nagy a munkában, hogy hazafelé majdnem el is aludtam a Citromban. De szerencsére nem, így épp elcsíptem, ahogy Adri szórakoztatja Fannit, vagyis hát ahogy nagyon jól elszórakoztatják egymást.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig már itt egy délutáni Fanni szieszta, csak hogy mindenki lássa milyen kemény is az életünk:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lucababa.blog.hu/api/trackback/id/tr143216876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása