lucababa blog

A család legújabb büszkesége, Orosz Luca cucca.

Utolsó kommentek

  • s.mami: Szia Kicsi Lucám ! Gratulálok a felkészüléshez... (2011.12.13. 20:01) Jöjj el hozzánk
  • s.mami: Drága Lucusom ! Igazad volt, hogy nem engedted,... (2011.04.28. 07:54) Locsolás
  • Spapa: Szia Luca! Ügyes vagy. A gyakorlottságod pedig m... (2011.04.08. 22:00) Egészségünkre!
  • Spapa: Luca! Ha így közelítesz a Topihoz, úgy körbenyal... (2011.02.19. 13:23) Maszat Manci
  • Spapa: A győzelmedet a Rota-vírus felett igazán megjele... (2011.01.29. 13:15) Zene nélkül mit érek én?
  • Utolsó 20

Babaruha Kisokos

Friss topikok

Zajlik az élet

2009.10.19. 21:08 - josepapa

Ahogy az előző bejegyzésből már kiderült, Kuciék meglátogattak minket a hétvégén. Egészen pontosan Bekinek fellépése volt szombaton Pesten, így nálunk volt a Varga-klán a hétvégén. Hát nem unatkoztunk egy pillanatra sem, az tuti. Szombaton már délelőtt útnak indultunk, és amíg Szandráék bementek a rendezvény helyszínére, addig apáék sétáltak velem a Csörsz utcai parkban, mivel útközben odafelé elnyomott a buzgóság az autóban. Őrült friss volt a levegő, de jól be voltam öltöztetve.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felkelés után elindultunk mi is a Sportmaxba, de mivel nagyon nagy volt bent a hangzavar és mert Bekiék is épp jöttek kifelé, elterveztük, hogy megebédelünk a Mekiben. Mire beértünk a MOM-ba, addigra jött a telefon, hogy Bekinek azonnal mennie kell, mert mégis korábban lépnek fel. Így történt, hogy csak hárman (apa, anya és én) mentünk tovább kajálni. Mit mondjak, őrülten élveztem a Mekit, meg hogy sok-sok ember mászkál a folyosón. Anya jól megmutatta nekem a nagy Móni betűt. Mindenki engem nézett, hogy milyen szép vagyok. Vagy valami más érdekelhette őket annyira, hogy bámultak? Ki tudja...

 

A kajálás után még voltunk vásárolni egy-két helyen, de arra már nem nagyon emlékszem, mert én közben elaludtam, mivel teljesen kifáradtam a nagy kirándulásban, forgatagban. Az biztos, hogy mire hazaértünk, Szandráék már vártak minket a ház előtt. Úgy emlékszem, hogy délután még játszottunk egy nagyot a kertben, de ebben nem vagyok biztos, mert kicsit összefolynak a napok. Arról viszont fotó is van, ahogy Laci szépen megdajkál. Jól nézünk ki együtt, a két kopter:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A vasárnap kicsit nehezen indult....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... és sajnos gyorsan el is telt, a soproni barátok elmentek, de estére is lett csodálóm, mert a fürdés előtti sétán csatlakozott hozzánk Kata, és eljött enni egy kis tiramisut. Jó nem azért, hanem hogy velem legyen:)

Ezek pedig már mai képek, íme a nagyon menő új mellényem, ebben voltam ma "énekórán", vagyis ringató foglalkozáson.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt pedig az esti fürdés pár pillanatképe, immár több, mint egy hónapja a fürdőből:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lucababa.blog.hu/api/trackback/id/tr201461700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása