lucababa blog

A család legújabb büszkesége, Orosz Luca cucca.

Utolsó kommentek

  • s.mami: Szia Kicsi Lucám ! Gratulálok a felkészüléshez... (2011.12.13. 20:01) Jöjj el hozzánk
  • s.mami: Drága Lucusom ! Igazad volt, hogy nem engedted,... (2011.04.28. 07:54) Locsolás
  • Spapa: Szia Luca! Ügyes vagy. A gyakorlottságod pedig m... (2011.04.08. 22:00) Egészségünkre!
  • Spapa: Luca! Ha így közelítesz a Topihoz, úgy körbenyal... (2011.02.19. 13:23) Maszat Manci
  • Spapa: A győzelmedet a Rota-vírus felett igazán megjele... (2011.01.29. 13:15) Zene nélkül mit érek én?
  • Utolsó 20

Babaruha Kisokos

Friss topikok

Boldog szülinapot nekem!

2009.10.14. 21:48 - josepapa

Ha jól belegondolok elég hamar eljött ez a nap. Az elmlt hat hónap úgy repült el, mint a villám, olyan, mintha csak tegnap jöttem volna haza anyával a kórházból, pedig már nagyon régen volt. Amikor még kicsit voltam:)

A mai napom egyébként úgy indult, mint minden rendes emberé. Jól megmostam a fogam, és elég gyors is voltam azt hiszem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kemény munka után bizony édes volt a pihenés.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fél éves korában az ember már sok mindent tud, de az az igazság, hogy én még most is képes vagyok rácsodálkozni a világra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán elnyomott a buzgóság apa karjában.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az alvással kapcsolatban egyébként az van, hogy 2-3 napja nem igazán alszom éjszaka, tegnap pölö már 10-kor anyáék ágyában voltam, és gyakorlatilag végeláthatatlan cicizássel és szunyókálással töltötte velem anya az estét-éjszakát-hajnalt. Lehet, hogy növekedési ugrásban vagyok:))) De ez mellékszál, miután apán kialudtam magam, megint jöhetett a játék, először a földön....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...majd pedig a járókában, ahonnan azért ki-kikukucskálok néha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma délelőtt egyébként anya fodrásznál volt, közben apa volt a bébicsősz. Hogy mi történt mialatt anya nem volt itthon, arról lesz egy kis film, csak apa még csinálja, én pedig cenzúrázom. Kis türelmet.

Na, tényleg boldog szülinapot nekem, minden jókívánságot szívből köszönök.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lucababa.blog.hu/api/trackback/id/tr931450805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása