lucababa blog

A család legújabb büszkesége, Orosz Luca cucca.

Utolsó kommentek

  • s.mami: Szia Kicsi Lucám ! Gratulálok a felkészüléshez... (2011.12.13. 20:01) Jöjj el hozzánk
  • s.mami: Drága Lucusom ! Igazad volt, hogy nem engedted,... (2011.04.28. 07:54) Locsolás
  • Spapa: Szia Luca! Ügyes vagy. A gyakorlottságod pedig m... (2011.04.08. 22:00) Egészségünkre!
  • Spapa: Luca! Ha így közelítesz a Topihoz, úgy körbenyal... (2011.02.19. 13:23) Maszat Manci
  • Spapa: A győzelmedet a Rota-vírus felett igazán megjele... (2011.01.29. 13:15) Zene nélkül mit érek én?
  • Utolsó 20

Babaruha Kisokos

Friss topikok

Mindenki rám kiváncsi

2009.10.03. 20:37 - josepapa

Még jó hogy, mondhatnám nyugodt szívvel, hiszem most én vagyok a világ közepe. Legalább is anya és apa folyton ezt nyomja nekem, én meg nyilvánvalóan el is hiszem. Na mindegy  a lényeg, hogy a napokban megint voltak nálunk jópáran vendégségben. Még pénteken látogatott meg mindet Baranka és Keve Máté. Anyáék anniyra belemelegedtek a dumcsizásba, hogy Kevéről ezúttal nem készült kép, csak rólam meg Barankáról. Hát érjétek be ezzel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma pedig Ildiék látogattak meg minket, egyenesen Ámerikából. Nagyon jó fejek voltak, mivel elég korán reggel jöttek, hoztak Apáéknak, és maguknak reggelit. Én persze a szokásosat kaptam anyától, de hát mit van mit tenni. Szóval már reggel nagy volt a vidámság.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután egyébként anya odaadta végre azt a puhacsőrű poharat, amit már tegnapelőtt megvett nekem. Nagyon jól elvoltam vele, majd film is lesz róla, csak apa még tököl vele. Apropó apa: BOLDOG SZÜLINAPOT kisapám!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lucababa.blog.hu/api/trackback/id/tr241425623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása